Liv ?

Människor som kastar bort sina liv, på saker som för vissa är nödvändiga till och med livs avgörande... vrf kan du inte du också känna de och se de ? Som person är de svårt att kring se, att förbi se den livsviktiga näring som man MÅSTE ha för att överleva... Med familj som pelare som finns i ur o skur när själen plågas av monster som försöker övertala att något bra , är dåligt. Att se en människa som man älskar långsamt förtvina är bland de plågsammaste som finns... i min värld iallfall. Men är jag en svag individ ? nej jag står stark, går rak i ryggen och är den som jag föddes till... jag viker mig inte för ord som inte har mening. ska jag ändra mig för vad folk säger elr vad folk gör ? Nej... men att se dig försvinna gör mer ont i mig än någon någonsin kommer göra. Att ha dig i mitt liv är en gåva som jag borde vårda mer.. men ja kan inget göra än att sitta bredvid och inte göra något åt saken... se dig förtvina.. Livet är en gåva som inte alla vårdar... dags att du börjar göra de...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min son har ett otroligt stort hjärta,om det nu är nån som har missat detta <3<3

2010-04-18 @ 21:29:06
Postat av: tompa

ta din mark :D

2010-04-18 @ 22:34:24
Postat av: Lisen

du är så klok hjärtat!

2010-04-28 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0