Fest :)

Dåligt med uppdatering men ja ska försöka ta tag i det nu :) Fredagen hos Jenny va skit roligt tack alla som gjorde kvällen/natten till vad den blev :) finns så sjukt mkt att skriva men ja får inte fram nått xD hade väldigt roliga samtal med många människor :) snackade också med Emma kruse som tydligen är skit intresserad av hojar :D :D vilket va skit coolt för ja har nog inte träffat en tjej som gillar att åka hoj :D Vi hade kul hos jenny sen drog vi vidare vid  2-3 till salenbäck där man träffade lite folk de va ju kul iof :) men sen blev de så jävla torrt så ja somnade :O tydligen la sig bulkern bredvid mig o somnade han med :D jag,oliver, Johan och sundh drog oss bort till wiktor och vi va framme 05:52 sen somnade vi ganska bums xD dagen efter.... fyfan så bakis har ja aldrig varit och jag har heller aldrig sett wiktor så bakis xD kort och gott alla va bakis xD drog hem vid typ 12 köpte 2 chips påsar o en cola :) kom hem och la mig och dyng somna i 4 timmar xD fick sedan lite käk och då blev allt prima :) så ännu en gång tack jenny för att jag fick komma och tack alla som gjorde kvällen till vad den blev :D Sköt om er tills vidare :)
Hadegött Hej // Grav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0