skit snack

Ibland undrar jag vad man gör för fel... är de fel att försöka vara snäll,glad och trevlig? ska man vara dryg och tillbaka dragen för att folk ska gilla en själv ? gör man som jag och försöker vara sig själv så går ju allt åt helvete tydligen :S man försöker vara trevlig och så men då försöker man enligt folk bara synas :S asså va fan är de för skit snack ? men vem är jag att säga så folk som inte ens känner mig dömer mig.. men de är klart ja har väll aldrig haft de jobbigt ? ja har inte mått dåligt som alla andra elr ? tycker bara att folk kan försöka ta reda på vem man är innan man dömer den personen och snackar skit om den !

Kommentarer
Postat av: Anonym

damp?

2010-01-24 @ 19:24:24
Postat av: Anonym

håller med , jävla idioter i den här stan , fyfan!

2010-01-24 @ 21:31:49
Postat av: Anonym

coolt att kommentera anonymt

2010-01-24 @ 21:59:08
Postat av: Anonym

Stå på dig min vän, du är bäst som du är!!!! Skit i vad folk säger, dom känner tydligen inte dej!!!!

2010-01-24 @ 23:39:48
Postat av: Patricia

folk kan inte vidga sina vyer, dom är trång synta. dom tror bara på sej själv och vill bara sej själv gott. mänskligheten är elak, människor är elaka. man ska inte lita på någon. men trots detta, visa att du är annorlunda och stå upp för dej själv!!

2010-01-25 @ 00:52:29
URL: http://superninja.blogg.se/
Postat av: Victoria

Marcus, ge fan i vad folk säger! Jag vet vilken jävla bra kille du är, ser inte folk det då är dom inte värda dig. För du en värd nån så jävla bra, tänk på det.

2010-01-25 @ 18:34:37
Postat av: bulk

du vet vad jag tycker ! =)

2010-01-26 @ 22:14:33
URL: http://simmesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0