tankar

Inom några år kommer vi kanske inte ses mer ? vi kommer inte bo där vi bor... vi kommer inte dra till skolan snacka skit plugga o sen snacka mer o sen dra hem till morsan och/eller farsan o käka sitta vid datorn sen kanske dra till polarna o umgås o ha kul... om några år kommer man leva med jobb kanske familj på HELT annan ort.. man kommer "lämna" polarna bakom sig. och ungdomen kommer vara som bortblåst. ska man då som ungdom sitta hemma och ha tråkigt.. elr ska man ta vara på sin tid som "ung och galen" . jag tycker man ska göra saker som gör en glad. så länge man gör de så borde ju ungdomen bli bra... eller ? finns de någon slags regel bok om hur man ska leva ? Träffa sin dröm tjej, förlova sig, gifta sig, få barn, flytta till villa, ha ett riktigt Svensson liv ?Jag vet att jag ska ha så roligt jag bara kan ha, har bestämt mig för att ta mitt körkort för hojj och sen är de bara vägen jag kommer ha som hinder.. ut och träffa folk o LEVA... är trött på att sitta vid sidan av och titta på hur du kastar bort din ungdom och ditt liv..... det sårar mig så fruktansvärt att veta att din ungdoms tid är borta på grund av din sjukdom och ditt fanatiska beteende om att vara smal och snygg.. bara för att man är smal är man inte snygg... släpp smalheten skaffa lite former som en normal tjej/kvinna ska ha och börja göra saker som du vill göra.
Jag har bestämt mig.. jag ska inte bli som nån av er två.. träna ihjäl mig elr svälta ihjäl mig. jag vill inte.. tänker inte.. tänker träna och äta mycket men också leva MITT liv som jag vill ha de.. ja tänker älska alla mina nära o kära och bara vara jag.. för de ni ser är de ni får... men de är lite fel. de ni ser kanske inte är den marcus som man tror. jag är inte stel, kall ,tråkig, elak, okärleksfull, o omtänksam.
Lär känna mig som den ja är inte som den du "hört" ja ska vara. våga ta tiden.. jag bits inte. jag slår dig absolut inte. jag är inte farlig.. men tycker du inte om mig kan jag inget göra...
Hadegött hej // Grav

Kommentarer
Postat av: kristin

Riktigt bra inlägg. Starka ord! Jag tror dina läsare fick sig en tankeställare! :) Jag tycker att du är en bra människa!

2010-09-19 @ 17:33:05
URL: http://kristinmg.blogg.se/
Postat av: Grav

tack kristin :) du får gärna säga till folk om att bloggen finns om du tkr den är bra :)

2010-09-20 @ 18:54:28
Postat av: sofia

Great att du har börjat blogga lite igen. Fortsätt med det! Det är trevligt att läsa, speciellt när det kommer sådana här inlägg, med dina tankar.

2010-09-20 @ 20:59:03
URL: http://yuuhx.blogspot.com
Postat av: carina Grav

Vilket bra inlägg du skrivit Marcus! Riktigt starka och mogna ord. Tänker fortsätta följa din blogg och dina tankar. Hoppas att allt är bra med dig och dina. Många kramar Carina Grav

2010-11-01 @ 19:18:32
URL: http://www.fotograv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0